Obserwatorzy

czwartek, 12 września 2013

Co nowego...

Dzisiaj pokażę domek, za który zabiorę się niebawem. Trafił do mnie, zupełnym przypadkiem, zaledwie kilka dni temu. Jest w całkiem niezłym stanie, poza kilkoma drobnymi usterkami, takimi jak np. lekko odklejona framuga drzwi, czy kilka odklejonych szybek w oknach. Na szczęście są to wady łatwe do naprawy, a co ważniejsze, wszystkie lampki działają;) Co bardzo lubię w tym domku to to, że wszystkie drzwi i okienka są otwierane;)

Zdjęcia przedstawiają domek jeszcze przed czyszczeniem, w stanie w jakim go dostałam, więc podłogi na zdjęciach są po prostu brudne:D Dzisiaj domek jest już po pierwszym myciu, niedługo czeka go kolejne... potem zacznę myśleć o meblowaniu;)
Domek jest w skali 1:12












13 komentarzy:

  1. To się nazywa przypadek... stać się szczęśliwym posiadaczem takiego cuda w najmniej oczekiwanym momencie ;) Jestem bardzo ciekawa jak go zaaranżujesz... Niebieski domek już umeblowany, choć i w nim cięgle przybywa nowych detali, więc..przed Tobą kolejne urządzanie, a ja cierpliwie czekam na kolejne wpisy i ze 'starym' domkiem i z tym nowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa, jak go urządzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest! No ja niestety jestem z tych co jak sami sobie nie zrobią/wydrapią to nic im z nieba nie spadnie.;) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jaka szczęściara, domek DOSTAŁA :D Że też mi z nieba tak nic nie spadnie... Śliczny jest, nieduży, a jednak ma sporo detali. Nie mogę się doczekać aby zobaczyć, jak go urządzisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowny!:))) Gratulacje:))))
    Buziaki!
    Alienora

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny domek :) Jest czego pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo porządny domek, czekam na wieści o remoncie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny domek ;-)! Fantastyczny jest ;-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny domek, niezwykle precyzyjna robota.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten domek. Bardzo bym taki chciała:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę pozytywnie, cudowny, chyba go zgapię i zrobię sobie taki sam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń